středa 30. března 2016

Další outfit aneb v boha se oplatí věřit

Znáte ten pocit, když prosíte boha, i když nejste věřící. Když jste něco podělali a víte že vás rodiče zabijí a vykuchají. Tak to prosím vynásobte  100000000000000000 a ještě jednou tolik. Aneb moje štěstí.


Jsou to pomalu 4 měsíce co vlastním malý, ale zaboha výkonný foťáček Nikon, který přežije snad všechno. (haha, zítra mi spadne a rozbije se) No jenže stala se mi nepříjemnost že se mi do něj dostala voda. V jednu dobu byla i v čočce, díky bohu se "vypařila", ale zůstala ve foťáku, čím přestala fungovat lišta. Žádné přepínání obrázků, natáčení, blesk nebo samospoušť. Dali jsme ho do rýže, nepomohla, takže už jsem si začínala vymýšlet výmluvy k mamce, jak ke mně přiběhl skřítek z Kanady na velbloudovi a rozbil mi foťák. No, naneštěstí jsem chytla zánět spojivek, takže se s mámou nějaký čas neuvidím a dneska jsem naposled prosila boha pod úmluvou že budu hodná a dostanu vyznamenání ve škole ať mi vrátí foťák k životu a on mé prosby vyslechl a vdechl foťáku život.

Takže ještě nějaké století přežiji, ale dnes se podíváme na outfit focený kamarádkou, která se mnou jela na hotel. Paráda.






Triko - New Yorker (139,-)
Koženková bunda - Takko (kolem 1500,-)
džíny - New Yorker (550,-)
boty - Deichman (do 1000,- 100%)

Žádné komentáře:

Okomentovat