sobota 12. března 2016


Konečně další článek!!

- Víte co se mi stalo? Já jako hodná sestřička jsem půjčila foťák bratrovi a on mi ho asi do půl hodiny vrátí zpět. Nic se nestalo, aspoň to tvrdil. A já asi o hodinu vytáhnu foťák a chci dát outfit na blog a bum! V paměti nemáte žádné fotografie. Takže RIP mému bratrovi. -

Čaute baby u mého dalšího článku, ve kterém vám ukáži outfit, který poslední dobou vítězí nad všemi. Který nosím do školy, do města či když někam jedem. Prostě všestrannost a pohodlí vítězí!


A aby tento článek nebyl až tak suchý, přidám vám sem nějaké povedené fotky psa, protože když jsem nemohla najít správnou pozici, fotila jsem psa. Kdo si nefotí psa?!




Začneme od zdola, mé nejoblíbenější boty z Deichmannu (Klik ZDE.)  Nejsou to boty na chlup stejné, ale na stejný styl a přibližná cena. Kotníkové botky jsou opravdu pecka! Skvěle padnou, netlačí a ke všemu se hodí!






Další kousek jsou džíny, nedávno koupené, ale vyhlídnuté velmi dlouho. Chtěla jsem tyto džíny v černém provedení, ale pak jsem uviděla modré a zamilovala se. A hrálo mi do noty že jsem neměla modré džíny. Ano, žádné modré džíny. Jedině vínové, černé a tepláky. Stály krásných 559,-.







A zase v mém outfitu nemůže chybět má károvaná košile, která se hodí ke všemu. Ámen. A ta stála 300,- v Gatu. Kupovala jsem ji, když byly obrovské slevy, po Vánocích.







Poslední kousek je koženka. "Kožená" bunda z Takka, kterou mám už 2 roky? Mám ji strašně dlouho a pořád ji unosím. A k tomuto outfitu se hodí jako kečup s hranolky. Stála kolem 1000,-. 
Stejně zvažuji nákup nové koženky. Ale není nespěchá.


A toto je můj nejoblíbenější outfit. A teď vám dám tři povedené fotky mého psa. :-))






4 komentáře: