neděle 6. března 2016

Welcome to my blog!

 Welcome to my blog!

Vítej na mém novém blogu o módě, nákupech. A outfitech. Samozřejmě.
A když mluvím o outfitu tak si pro začátek jeden ukážeme. -->



Omlouvám se za fotografii, ale nikdo mě nefotil, ale příští víkend to snad bude lepší!! Půjdeme nafotit s mou dobrou kamarádkou outfity!! JEEEE! (má se mnou taky blog! určitě ho navštiv! -> ZDE! KLIK! BUM!<3 )

Ale jdeme na to!!

Začnu od zdola. Mám na sobě kalhoty z New Yorker-a a ty stály 550,-. Jsou na stylu SKINY JEANS a nad koleny mají "vroubky". 
Skvěle jdou sladit.

Další mám bílé triko, taky z New Yorker-a a to stálo 159,- se mi zdá. Je to obyčejné bílé triko, poměrně průhledné, s nápisem Your Life Is A Joke, které mám v tomto outfitu zakasané na slušnáka.
Toto triko mi chybělo a když bylo poměrně zalevno, nemohla jsem odolat. 

A poslední kousek na obrázku mám kostkovanou košili z Gate a ta mě stála 300,-. věřte nebo ne, neměla jsem košili, žádnou a bez košile?! To je hřích. Takže hned jak jsem ji spatřila jsem si ji nesla k pokladně.
Košili dávám snad do každého outfitu. Buď jen přehozenou přes tričko - jako mám tady- nebo zapnutou bez trika nebo obmotanou okolo pasu a řeknu vám, je to krásné zpestření. 

Takže toto je můj zde první zveřejněný outfit. Snad se líbil. Celková cena: 1009,-

U dalšího článku ZDAR!





4 komentáře:

  1. Máš to tu hezký:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji mnohokrát za tvůj názor. -> podívám se na tvůj blog velmi rád. :-)

      Vymazat
  2. Košeľa vyzerá fakt super :) Len tak ďalej

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji mnohokrát. S košilí jsem velmi spokojená. Vypadá skvěle a hodí se ke všemu.

      Vymazat